جنس بدجنس

پنجشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۰

اصطلاح "طلاق عاطفی" زیاد شنیده می‌شود این روزها. زن و شوهر و حتی دوست‌دختر پسرهایی که به داشتن هم قانع نیستند و با هزار سفسطه و مغلطه، حق می‌دهند به خودشان که شریک جنسی، عاطفی دیگری هم داشته باشند. درست است که با این اوضاع نابهنجار ماهواره، اینترنت، حجاب و ...، آستانه تحریک جنسی جامعه به‌شدت پایین آمده اما این‌ها بهانه‌های بنی‌اسرائیلی‌ست. ادله نیستند برای توجیه خیانت. جنس زن و مرد اگر اصل باشد برای هم‌دیگر، دیگر هیچ جنسی تحریک‌شان نمی‌کند. اما اگر جنس عاطفه و خواب، نامرغوب و بدجنس باشد،‌ سرد می‌شود آغوش‌شان و میل‌ها،‌ هرز می‌شوند و سمت هرزگی می‌روند. متاسفانه لذت‌طلبی جنسی در مردها بیش‌تر است از زنان و تلخ‌تر این‌که معمولاً زن‌ها، برای حفظ زندگی‌شان، مردهای‌شان را می‌بخشند اما مردها، زن خائن را یک فاحشه می‌دانند و بس.

صفحه مناسب چاپ پیشنهاد این صفحه 
 
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم

فرستنده شاخه
مهمان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۰/۱۰/۱۵ ۷:۳۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۰/۱۰/۱۵ ۱۴:۵۷
 الهه
بدترين قسمتش وقتيه كه براي هرزگيشون دليل و توجيه ميارن براي بد بودن توجيه ميارن براي بي بند و باريشون توجيه ميارن خوشحالم كه زود جنس نامردي رو شناختم مي خواستم بگم جنس مرد ولي بعد حرفمو پس گرفتم جنس مرد كجا و جنس نامرد كجا مرد اونايي بودن كه پاي حرفشون و اعتقادشون جونشون رو دادن و نامرد.... كاش به جامعه ي آرماني قدمي نزديكتر مي شديم
پاسخ

فرستنده شاخه
greypain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۰/۱۰/۱۵ ۱۵:۲۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۰/۱۰/۱۵ ۱۵:۲۹
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۶/۳
از:
پیام: 11439
 پاسخ به: الهه
جامعه آرمانی وجود خارجی نداره. چون خیر و شر، خوب و بد،‌ زشت و زیبا و ... مستلزم و مقیاس هم‌اند تا معنا داشته باشند.
پاسخ

فرستنده شاخه
مهمان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۰/۱۰/۱۵ ۱۶:۳۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۰/۱۰/۱۵ ۱۶:۴۴
 پاسخ به: جنس بدجنس
خاطی یا خائن؟ اشتباه قابل بخششه مگه اینکه به عادت تبدیل شده باشه!
پاسخ

فرستنده شاخه
greypain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۰/۱۰/۱۵ ۱۶:۴۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۰/۱۰/۱۵ ۱۶:۴۷
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۶/۳
از:
پیام: 11439
 پاسخ به: جنس بدجنس
کلاً مردها این‌طوری‌ان؛ زن اگر پای‌ش بلغزد در موارد ناموسی،‌ می‌شود خائن، نه خاطی. بحث درستی/نادرستی‌ش مفصل است.
پاسخ

فرستنده شاخه
مهمان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۰/۱۰/۱۵ ۱۹:۳۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۰/۱۰/۱۵ ۲۱:۲۵
 كافه چي
بايد واقعا كاري كرد براي جامعه مون....داره كم كم اوضاع رقت انگيز ميشه...اگه هم جلوش گرفته نشه و با آموزش هاي صحيح و مشاوره هاي منظم وضعيت بهتر نشه؛اين روند ادامه پيدا مي كنه و بدتر هم ميشه حتي... +راستي!مونولوگ هفته تون ؛اونجا كه از مدار صفردرجه نوشتيد؛شعر پل الواره... +مي بينيد مدار صفر درجه رو؟تكرارش رو آي فيلم مي ده...
پاسخ

فرستنده شاخه
greypain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۰/۱۰/۱۵ ۲۱:۳۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۰/۱۰/۱۵ ۲۱:۴۸
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۶/۳
از:
پیام: 11439
 پاسخ به: كافه چي
این را در گوشی فرض کنید؛ لذت جنسی را - آن‌هم تو این جامعه ملهم از تحریکات و آدم‌های ضیف‌النفس و ایمان چون منی - نمی‌شود مهار کرد. جدی؟؛ من فکر کردم مال خود حسن فتحیه. نه که محشره دیالوگ‌نویسی‌هاش؛ خاصه شب دهم. یه بار تصادفاً دیدم. کی‌ها می‌ده؟
پاسخ

فرستنده شاخه
مهمان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۰/۱۰/۱۵ ۲۰:۱۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۰/۱۰/۱۵ ۲۱:۲۵
 رميده
سر اين موضوع من حسابي مخ تون رو خوردم !انقد ديدم و مي بينم كه ديگه....
پاسخ

فرستنده شاخه
greypain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۰/۱۰/۱۵ ۲۱:۴۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۰/۱۰/۱۵ ۲۱:۴۶
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۶/۳
از:
پیام: 11439
 پاسخ به: رميده
یادمه؛‌ بحث خوبی شده بود. شما دیگه کم‌کمک باید دور نت رو خیط(!) قرمز بکشید و انتظار فرج از آخر بهمن بکشید ها!
پاسخ

فرستنده شاخه
مهمان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۰/۱۰/۱۵ ۲۳:۲۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۰/۱۰/۱۶ ۱:۵۴
 kid
دوستم زنش بهش خیانت کرد. اون اما بخشیدش. زنش نمی خواد برگرده. انگار که دوستم به اون خیانت کرده. وقتی بخوایی جدا شی هر بهانه ای میاری. حتی اگر خیانت از تو باشه و زن و مرد نداره!!! اما نوشته ت رو قبول دارم تا تهش.....
پاسخ

فرستنده شاخه
greypain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۰/۱۰/۱۶ ۲:۰۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۰/۱۰/۱۶ ۲:۰۳
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۶/۳
از:
پیام: 11439
 پاسخ به: kid
چه عجب تو موافقی با پست من؟!
پاسخ

فرستنده شاخه
مهمان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۰/۱۰/۱۶ ۳:۴۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۰/۱۰/۱۶ ۵:۰۶
 پاسخ به: جنس بدجنس
جنس بد تحریک نمیشود جنس بد ب دنبال تحریک کننده میگردد و کم نیستند زنانی که مردهای پاک یک زندگی را به راه بد میکشانند . پس اولین ایراد را باید از زنها گرفت. و لذت طلبی جنسی در زنها بیشتر است از مردها.چون این زنها هستند که مردها را به عشوه و ...ب دام خودشان میاندازند یک مرد بدون وجود یک زن تحریک نمیشود! یک مرد بعد از فوت همسرش میتواند زن بدون شوهری را اختیار کند اما یک زن بعد از فوت همسرش هم میتواند یک مرد همسردار را ب شوهری اختیار کند هم یک مرد بی همسر را (یکی ازین دوحالت) و اگر یک مرد زن دار را انتخاب کند یک زندگی مشترک را آتش کشیده است !!پس زن خاین اگر فاحشه خوانده نشود هر روز میتواند یک زندگی مشترک را ب آتش بکشاند!!این موضوع را حداقل در شهر خودمان ب وضوح دیده ام اتفاقن دیروز یکی از همکاران ب ما که تازه ازدواج کرده ایم میگفت اجازه ندهید شوهرانتون خوشتیپ از خانه بیرون بیایند زمانه بدیست !!
پاسخ

فرستنده شاخه
greypain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۰/۱۰/۱۶ ۵:۳۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۰/۱۰/۱۶ ۵:۳۶
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۶/۳
از:
پیام: 11439
 پاسخ به: جنس بدجنس
این که شما گفتید درباره زنان،‌ مصداق دارد اما اصلاً قابل تعمیم نیست به همه زنان. از شما به‌عنوان یک زن توقع می‌ره -حداقل- نگاه منعطفی داشته باشید به زنان.
پاسخ

فرستنده شاخه
مهمان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۰/۱۰/۱۷ ۱۸:۳۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۰/۱۰/۱۷ ۲۱:۵۴
 پاسخ به: جنس بدجنس
نادان اگر کمی تعمق کنی متوجه می شوی که کشورهای دیگر هم ماهواره دارند هم اینترنت و هم کاملا بدون حجاب.به طوری که در بسیاری مواقع اگر حتی زنی با مایو یا لباس زیر هم در یک مکان عمومی ظاهر شود مردی حق تعرض به او را ندارد.بنابراین مشکل جای دیگریست.بیشتر فکرکن.
پاسخ

فرستنده شاخه
greypain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۰/۱۰/۱۷ ۲۲:۰۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۰/۱۰/۱۷ ۲۲:۰۰
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۶/۳
از:
پیام: 11439
 پاسخ به: جنس بدجنس
دانا جان: فرهنگ جنسی و عاطفی مردمان کشورهای دیگه زمین تا زیرزمین[!] فرق داره با ما. آن‌ها جای دیگر تعرض قانونی[!] می‌کنند به هم. قیاس مع‌الفارق کردی دانا جان.
پاسخ

فرستنده شاخه
مهمان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۰/۱۰/۱۷ ۲۳:۱۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۰/۱۰/۱۸ ۵:۱۶
 پاسخ به: جنس بدجنس
می خوای بگی توی این مملکت تعرض قانونی نداریم و یا کمتر از جاهای دیگه ست؟ از این گذشته این فقط جامعه ماست که فرهنگ جنسی و عاطفی مردمانش با بقیه دنیا فرق داره و زن ها باید به اجبار چادر چاقچور کنند؟ من از اینکه تو رو نادان خطاب کردم عذر می خوام چون از این استدلالت واقعا عصبانی شدم.ولی نظر من اینه که توی این سی سال اونقدر سانسور انجام شده و از مسایل جنسی در اذهان یه چیز قایمکی و در ذات خود لذت آلود در اذهان شکل گرفته و این مردم بیچاره که همه نوع شادی و خوشی جمعی ازشون سلب شده برای جبران این خلا عظیم به دنبال جبران اون می رن.باور کن.این یه تمایل طبیعیه برای جبران یه کمبود عظیم در زندگی جامعه مظلوم ما.باور کن.
پاسخ

فرستنده شاخه
greypain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۰/۱۰/۱۸ ۵:۳۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۰/۱۰/۱۸ ۵:۳۱
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۶/۳
از:
پیام: 11439
 پاسخ به: جنس بدجنس
داریم اما زیرزمینی. آن‌جا بار و کازینو و فاحشه‌خانه‌های رسمی‌ و جمعی‌ست و این‌جا نیست به آن شدت. نیازهای جنسی باید از مجاری شرعی مرتفع بشن. شهوت یک غریزه زیباست اما اگر مهار نشود هوار می‌شود روی جامعه. ترکش‌های زیادی دارد. اکثر تورهای ترکیه و ... ما ایرانی‌ها،‌ اساس‌ش لذت است نه سیاحت. سانسور اشتباه مسائل جنسی را قبول دارم اما این فرق دارد با آزادی‌های جنسی. آزادی یک دایره است که کنجی برای عزلت و انزوا ندارد اما متاسفانه نقطه دیده می‌شود!
پاسخ

فرستنده شاخه
مهمان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۰/۱۰/۱۸ ۰:۰۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۰/۱۰/۱۸ ۵:۱۷
 پاسخ به: جنس بدجنس
اصلا نمی شه نیروی جنسی رو مهار کرد.نباید این کار رو کرد چون مثل نیروهای طبیعت طغیان میکنه و مثل جامعه الان ما خرابی به بار میاره.خیلی از دستت عصبانی ام.بیشتر فکر کن.
پاسخ

فرستنده شاخه
greypain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۰/۱۰/۱۸ ۵:۳۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۰/۱۰/۱۸ ۵:۳۴
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۶/۳
از:
پیام: 11439
 پاسخ به: جنس بدجنس
با مدیریت می شود مهارش کرد. خیلی سخت است اما. به قول آیت‌الله طالقانی؛ "باید کنار محراب،‌ دست‌شویی هم باشد". تبعات منفی آزادی های جنسی خیلی بیش‌تر است. باور نکن اما بیش‌تر فکر کن.
پاسخ

فرستنده شاخه
مهمان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۰/۱۰/۱۸ ۲۲:۲۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۰/۱۰/۱۹ ۰:۲۵
 پاسخ به: جنس بدجنس
مدیریتش اینه که کاباره ها باز بشن .مشروب آزاد باشه.همه جا رقص و شادی و دیدار و ارتباط آدمها باشه.ارتباط جنسی آزاد و اختیاری باشه.حتی فاحشه خونه ها آزاد باشه.تا اینکه هر کس بتونه در نهایت آزادی زندگی کنه.اختیار داشته باشه ولی کنترل زندگیش رو در دست داشته باشه.هر چقدر آدم کم تجربه ومحدود بار اومده باشه ضعیف تر و احمق تر وکم فهم تر می شه یعنی به بلوغ واقعی نمی رسه.مثل خیلی آدما که هر روزه تو این جامعه میبینیم.ظاهرشون رو یه جور دیگه درست می کنن ولی24ساعته اعتیاد جنسی _تخیلی دارند.به طور پنهانی.و همین قدرت ویرانگری برای به گند کشیدن یه جامعه کفایت می کنه. من به هر گونه چادر و حجاب اجباری.هر گونه محدودیت در روابط.هر گونه وادار کردن آدمها به پنهانکاری می گم تهاجم فرهنگی.می گم توطئه کثیف از پیش تعیین شده برای به گه کشیدن یه ملت.اسلام هم بره دنبال کار خودش. هر چند فکر می کنم دیدگاه من و تو اصلا با هم جور در نمیاد.
پاسخ

فرستنده شاخه
greypain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۰/۱۰/۱۹ ۰:۳۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۰/۱۰/۱۹ ۰:۳۶
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۶/۳
از:
پیام: 11439
 پاسخ به: جنس بدجنس
حق کاملا با شماست؛ دیدگاه من و شما اصلا با هم جور در نمی آد.
پاسخ

فرستنده شاخه
مهمان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۰/۱۰/۱۸ ۲۲:۴۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۰/۱۰/۱۹ ۰:۲۶
 پاسخ به: جنس بدجنس
تبعات منفی آزادی جنسی بیشتر از پنهان کردن اون نیست. از بس تو ایران بکن نکن کردیم که فساد به همه جا یی که نباید سرایت کرده.واسه مثال هم پیشرفت کشورهای دیگه رو با کشور خودمون نگاه کن. خیلی هم دور نمی ریم.ایران و ترکیه.ایران و مالزی.نماز خون هاشون می رن مسجد خیلی جدی تر از ما ها.اونهایی هم که می خوان میرن کاباره و عرق خوری.کسی هم براشون تعیین تکلیف نمی کنه. هر چند امیدی بهت ندارم ...
پاسخ

فرستنده شاخه
greypain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۰/۱۰/۱۹ ۰:۳۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۰/۱۰/۱۹ ۰:۳۸
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۶/۳
از:
پیام: 11439
 پاسخ به: جنس بدجنس
من هم امیدی به شما ندارم ... .
پاسخ

فرستنده شاخه
مهمان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۰/۱۰/۱۹ ۱:۲۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۰/۱۰/۱۹ ۳:۰۲
 پاسخ به: جنس بدجنس
ولی ممنون که هر دفعه جواب دادی. گاهی با خودم فکر می کنم کاش هیچ فاصله ای عقیده ای بین آدمها نبود.ولی چه می شه کرد که هست.
پاسخ

فرستنده شاخه
greypain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۰/۱۰/۱۹ ۳:۰۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۰/۱۰/۱۹ ۳:۰۵
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۶/۳
از:
پیام: 11439
 پاسخ به: جنس بدجنس
خواهش می کنم. همین فاصله عقیده‏ هاست که مکاتب و ایدئولوژی ها را می سازد.
پاسخ

فرستنده شاخه
مهمان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۰/۱۰/۱۹ ۸:۴۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۰/۱۰/۱۹ ۱۴:۴۶
 پاسخ به: جنس بدجنس
قطعااین تغییرات بوجود اومده توی این سی سال همه ی اون چیزی نبوده که مردم میخواستن میدونید مشکل اینجاست که مشکل با این حرفها درست نمیشه! در واقع خیلی ریشه ای تراز اینهاست مامان گاهی میگه خدا صاحب مملکت رو برسونه فکرمیکنم مامان درست میگه.
پاسخ

فرستنده شاخه
greypain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۰/۱۰/۱۹ ۱۴:۵۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۰/۱۰/۱۹ ۱۴:۵۲
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۶/۳
از:
پیام: 11439
 پاسخ به: جنس بدجنس
اما به نظر من با هم‌دلی حل می‌شه همه مشکلات. البته صاحب مملکت و صاحب عصر یقیناً برپاکننده عدل و داد خواهد بود.
پاسخ

فرستنده شاخه
مهمان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۰/۱۰/۲۰ ۱۷:۰۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۰/۱۰/۲۲ ۰:۰۷
 پاسخ به: جنس بدجنس
می دونید.. مشکل اصلی اینه که شماها با یه دیدگاه خاص می خواهید این مسایل رو حل کنید..فرقی هم نداره چه آدم مذهبی.چه کمونیست.چه ماتریالیست باشه. منظور اینه که برای حل کردن مشکلات اول باید خوب اون ها رو دید.الان شما ها هیچ فرقی با کمونیستها و یا ماتریالیستها ندارین.منتها دارید از طریق دیدگاه اسلامی نگاه می کنید.که تا ابد هم مشکل را نخواهید دید.و مشکلی تا به طور درست دیده نشود و درک نشود حل نخواهد شد. این که می گویید مشکلات رو امام عصر حل خواهد کرد خود فریبی بیش نیست.می دونی چرا؟ چون راحت ترین راه ممکنه.چون ما مشکل رو نمی بینیم و نمی تونیم اون رو درک کنیم بنا براین خود رو از حل اون عاجز می بینیم و می ریم و در آرشیو و کلکسیون اعتقاداتمون و خودمون رو از این مسئولیت که داره خردمون می کنه خلاص می کنیم. یه تنبلی خیلی ساده.که می گه مشکل باید به دست کس دیگری حل بشه نه خود ما. باور کن که مشکل ما جز به دست من و تو به دست هیچ کس گشوده نخواهد شد.فقط من وتو باید فکرمون رو صاف و روشن کنیم.باید شیشه عینک هامون رو تمیز کنیم تا بتونیم مشکل رو آنگونه که هست و بدون تحریف ببینیم.اونوقت تمام مسایل حل خواهد شد برادر.
پاسخ

فرستنده شاخه
greypain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۰/۱۰/۲۲ ۰:۲۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۰/۱۰/۲۲ ۰:۲۴
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۶/۳
از:
پیام: 11439
 پاسخ به: جنس بدجنس
من هم حرف شما رو گفتم؛ با هم‌دلی مشکلات حل خواهد شد. اما بحث امام عصر، علی‌حده و مفصل است.
پاسخ

فرستنده شاخه
مهمان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۰/۱۰/۲۲ ۳:۴۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۰/۱۰/۲۲ ۵:۳۲
 پاسخ به: جنس بدجنس
خب باید اعتراف کنم که واقعا این حرفاتون رو قبول دارم ! ولی واقعش اینه که حضور یک معصوم واقعا دنیا رو عوض میکنه ! اصلا مگه هر فردی چقدر اشراف داره به مسایل ( اعم از فردی یا اجتماعی )؟ با وجود اینکه منکر تنبلی شخص خودم در خصوص بررسی وضع موجود ویا مقایسه ی اون با جوامع دیگه ویا حتی جامعه ی خودمون در سالهای قبل نیستم، ولی باز به شدت معتقدم این وجود یک معصومه که میتونه دنیا رو به واقع کن فیکون کنه . فکر صاف وروشن ؟ خب شما چی کار میکنید برای ایجاد این نگاه درست وشفاف ؟ واقعا بگید چی بخوونیم چی کار کنیم ؟ خب من یکی میخوام دست کم یه کم هم که شده نگاهم شفاف شه.
پاسخ

فرستنده شاخه
greypain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۰/۱۰/۲۲ ۵:۴۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۰/۱۰/۲۲ ۵:۴۵
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۶/۳
از:
پیام: 11439
 پاسخ به: جنس بدجنس
تو ایران ما، مسائل سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی بدجور تنیده به هم. معتقدم همه چیز نظام شاهنشاهی منحوس نبوده،‌ بلکه حتماً خوبی‌هایی داشته که بشود استفاده کرد ازش؛ یک قانون یا عرف یا سبک زندگی یا هر چی. به قولی؛ "ببین چی می‌گه، نه کی می‌گه". نباید گذاشت حق و باطل چنان بی‌مرز شوند که نشود تمییزشان داد.
پاسخ

فرستنده شاخه
مهمان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۰/۱۰/۲۳ ۲۰:۴۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۰/۱۰/۲۴ ۲:۵۸
 پاسخ به: جنس بدجنس
این راهی که می خواهی به اون قدم بگذاری راهی بسیار ناهموار است. باید زحمت بکشی و فداکاری کنی. باید شجاعت این رو داشته باشی که تا مدتها آواره و بلاتکلیف باشی.چون همه چیز از بنیان شروع به تحول می کند. کمتر کسی رو دیده ام که این نیروی و شور عظیم رو برای تحول دارا باشد.به هر حال. من سالهاست که آثار جیدو کریشنا مورتی رو مطالعه میکنم.سالهاست که چیزهایی رو که از این کتابها ادراک میکنم در خودم و زندگی به کار می بندم.ولی باز هم کم میارم.اگه واقعا طالب درک حقیقت و زندگی هستی اونها رو مطالعه کن.دقیق. البته من از دیدگاه شخص خاصی طرفداری نمی کنم.و انسان باید کتابهای زیادی بخواندوبا افراد زیادی همصحبت بشود و بسیار تفکر کند تا بتواند ادراک درستی ازحقیقت و زندگی دریافت نماید. ولی کتابهای این نویسنده اگر به درستی فهمیده شود بسیار بسیار روشنگر راهت خواهد بود.در تمام زندگیت.
پاسخ

فرستنده شاخه
greypain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۰/۱۰/۲۴ ۳:۱۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۰/۱۰/۲۴ ۳:۱۱
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۶/۳
از:
پیام: 11439
 پاسخ به: جنس بدجنس
هر کتابی می‌تونه تحول مثبت/منفی داشته باشه. بسته به نگرش و دیفالت‌های خواننده داره. این‌که بزرگ‌ترین معجزه پیامبر(ص) کتاب‌ش است،‌ بی‌حکمت نیست. اول‌بار هم جبرئیل در حراء گفت‌ش "اقراء". این همان اهمیت ادارک هستی‌ست که محصول همان تفکر و خواندنی‌ست که شما گفتید. کریشنا مورتی را گه‌گاه می‌خوانم. به پیشنهاد شما جدی‌تر می‌خوانم. ممنون.
پاسخ

فرستنده شاخه
مهمان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۰/۱۰/۲۰ ۲۰:۰۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۰/۱۰/۲۲ ۰:۱۶
 پاسخ به: جنس بدجنس
like
پاسخ

فرستنده شاخه
greypain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۰/۱۰/۲۲ ۰:۲۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۰/۱۰/۲۲ ۰:۲۵
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۶/۳
از:
پیام: 11439
 پاسخ به: جنس بدجنس
ممنون.
پاسخ
ارسال نظر
شرایط نظر*
همه‌ی نظرها نیاز به تایید مدیر سایت دارند
عنوان*
نام شما*
ایمیل*
وب سایت*
پیام*
کد تایید*
{۴} - {۱} = ?  
نتیجه این عبارت را وارد کنید
حداکثر تعداد تلاش برای ارسال: 10 مرتبه

سرزمین نوستالوژی من:

کانال تلگرام «دردهای خاکستری»

دست‌چین دردها:

مهمان خاکستری:

‎آدمهایی هم هستند در زندگی که بدهکار زاده می‌شود. بدهکار به نزدیکان و دوران. بدهکار به دوستان و دشمنان. آدمهایی که هر خدمتی بکنند به وظیفه‌شان تبدیل می‌شود و هر انتظاری را که برآورده کنند انتظار بزرگتری می‌سازند. آدمهایی که در مقابل، اعتماد به نفس‌شان برای خواستن هر چیزی ذره-ذره آب می‌شود و برای کوچکترین لطف دیگران باید دریایی از دخالت در زندگی‌شان و شماتت برای زندگی‌شان را پذیرا باشند. آدمهایی که اگر لب به اعتراض باز کنند حق‌ناشناس‌اند و اگر سکوت کنند پس حق‌شان بوده. آدمهایی که همیشه باید پاسخ بدهند و اگر روزی بپرسند لابد نشانه‌ی بی‌اعتمادی‌شان است یا طماع‌ بودن‌شان. آدمهایی که همیشه مستحق مجازاتند. آدمهایی که برای خوبی‌های دیگران و اشتباهات خودشان باید قوی‌ترین حافظه‌های دنیا را داشته باشند همچنان که برای خدمات خودشان و کم‌لطفی‌های دیگران وظیفه دارند آلزامیر بگیرند. ‎آدمهایی سرشار از تناقض... پرحرف و شاد، دلشکسته و غمگین. آدمهایی خودمحاکمه‌گر برای هر خطایی از جانب هر کسی، و متهم و بدهکار به هر کسی. آدمهایی که وقتی حافظ می‌خوانند که "زین آتش نهفته که در سینه من است؛ خورشید شعله‌ایست که در آسمان گرفت" مکث می‌کنند و خیره می شوند و نفسی عمیق می‌کشند... بعد ناگهان دزدکی به اطراف نگاه می‌کنند مبادا برای همین هم متهم شوند به از خود متشکر بودن، به مظلوم‌نمایی، به قدرناشناسی، به خودبزرگ‌بینی... ‎بدهکاران همیشگي
[از فیس‌بوک «محبوبه زمانیان»]

ورود

شناسه‌ی کاربری:

رمزعبور:

ورود خودکار



واژه رمز را فراموش کرده‌اید؟

عضو شوید

دعوت:

مریم روستا
---------------------------------------
زرمان
---------------------------------------
نیکولا
---------------------------------------
برای خاطر آیه‌ها
---------------------------------------
عطش‌شکن
---------------------------------------
مجله «داستان همشهری»
-------------------------------------
کوچک‌های بزرگ
-------------------------------------
امروز لی‌لی چی می‌خونه؟
-------------------------------------
ماهی‌طلا
-------------------------------------
قناری معدن
-------------------------------------
ویار تکلّم
-------------------------------------
خرمالوی سیاه
-------------------------------------
حریم خصوصی

افراد آن‌لاین

10 کاربر آن‌لاين است (10 کاربر در حال مشاهده‌ی سایت مطالب سایت)

عضو: 0
مهمان: 10

بیشتر...