اگر چه کار جهان بر مراد ما نشود / بیا که کار جهان بر مراد ما کردی

یکشنبه ۹ تیر ۱۳۹۸

یک- آدم‌ها گاهی با رفتن و از دست دادن زنده می‌مونن.
دو- رفته بودم ملاقات رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان‌مون. سکتۀ مغزی کرده بود اما مشمول قانون طلایی شده و زیر چهار ساعت رسانده بودن‌ش بیمارستان و سر و مر و گنده نشسته بود پشت میزش.
سه- ننوشتن، برای من سخت‌تر از نوشتن است! عیب‌ناک‌م می‌کند. هم‌چین‌که به قولی «درد و غم مثل کوه می‌آید و مثال کاه می‌رود!»
چهار- بعد یک ماه کلنجار، لفت‌ولعاب رو کنار گذاشتم و لفت دادم از گروه‌های دوستان لیسانس و ارشدم. عروسی به کوچۀ وبلاگ و فیس‌بوک‌م هم برسد انشاءالله!
چهار- یادمه طبیب سریال «بانوی عمارت» گفت «این نوزاد اگه تا نیمۀ شب که ماه می‌رسه به فلان نقطۀ آسمون، دووم بیاره، دیگه مث مادرش زنده می‌مونه.»
پ.ن: تیتر، غزل استاد شهریار است که چاوشی خوانده.

صفحه مناسب چاپ پیشنهاد این صفحه 
 
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم

فرستنده شاخه
مهمان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۸/۴/۹ ۸:۰۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۸/۴/۹ ۲۳:۵۸
 ...
نه خیر که برسه!
پاسخ

فرستنده شاخه
greypain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۸/۴/۹ ۲۳:۵۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۸/۴/۹ ۲۳:۵۹
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۶/۳
از:
پیام: 11472
 پاسخ به ...
:)))) هنوز کلنجار و خوددرگیری ادامه داره. شاید باید به پایان سلام کرد!
پاسخ

فرستنده شاخه
مهمان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۸/۴/۱۱ ۷:۲۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۸/۴/۱۲ ۷:۱۴
 پاسخ به ...
:(( اذیتمون نکنید ... بذارین اقلاً یکی هل استقامت بمونه.
پاسخ

فرستنده شاخه
greypain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۸/۴/۱۲ ۷:۱۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۸/۴/۱۲ ۷:۱۵
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۶/۳
از:
پیام: 11472
 پاسخ به ...
:))) گاهی باید گذشته را درگذشته محسوب کرد!
پاسخ

فرستنده شاخه
مهمان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۸/۴/۱۲ ۸:۰۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۸/۴/۱۲ ۸:۰۵
 پاسخ به ...
صدالبتّه این حرف درست و قابل درکه که منم وبلاگ رو برای همین بستم ولی خب اینجا نباشه گمتون می‌کنیم!
پاسخ

فرستنده شاخه
greypain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۸/۴/۱۲ ۸:۰۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۸/۴/۱۲ ۸:۰۶
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۶/۳
از:
پیام: 11472
 پاسخ به ...
علی‌ایّ‌حال تا مرداد تصمیم می‌گیرم.
پاسخ

فرستنده شاخه
مهمان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۸/۴/۹ ۱۹:۴۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۸/۴/۹ ۲۳:۵۹
 نظر
تو رو خدا شما وبلاگ نویسی رو ترک نکنید:((
پاسخ

فرستنده شاخه
greypain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۸/۴/۱۰ ۰:۰۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۸/۴/۱۰ ۰:۰۱
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۶/۳
از:
پیام: 11472
 پاسخ به نظر
مرداد، موعد تمدید هاست و و دومین این‌جاست. نمی‌دونم!؛ شاید تموم‌ش کردم و شاید وقتی دیگر!
پاسخ

فرستنده شاخه
مهمان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۸/۴/۱۱ ۱:۱۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۸/۴/۱۱ ۶:۵۶
 ترک نکن
دادا جان من ترک نکن ناموسا درسته خواننده ی خاموشم و نظر نمیدم ولی خدا شاهده حال میکنم با نوشته هات
پاسخ

فرستنده شاخه
greypain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۸/۴/۱۱ ۶:۵۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۸/۴/۱۱ ۶:۵۷
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۶/۳
از:
پیام: 11472
 پاسخ به ترک نکن
محبّت دارین شما. هر چی خیره اتفاق بیفته ایشالا.
پاسخ