زبانِ زبون!

یکشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸

چه‌طور می‌شه به هم‌کاری که از ته سالن جلسات با ایماء و اشاره می‌گه «قرآن شروع جلسه رو بخون.» با همون زبان بدن حالی کرد که «بدن‌م پاک نیست!»

صفحه مناسب چاپ پیشنهاد این صفحه 
 
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم

فرستنده شاخه
مهمان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۸/۲/۲۲ ۱۵:۰۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۸/۲/۲۲ ۲۰:۳۲
 نظر
به به بسلامتی که ازدواج کردین که ما نفهمیدیم ؟
پاسخ

فرستنده شاخه
greypain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۸/۲/۲۲ ۲۰:۳۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۸/۲/۲۲ ۲۰:۳۳
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۶/۳
از:
پیام: 11391
 پاسخ به نظر
:))))))
پاسخ

فرستنده شاخه
مهمان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۸/۲/۲۲ ۲۱:۴۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۸/۲/۲۳ ۱:۱۰
 نظر
:)))))) این خط میخی رو ترجمه کنید لطفا
پاسخ

فرستنده شاخه
greypain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۸/۲/۲۳ ۱:۱۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۸/۲/۲۳ ۱:۱۱
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۶/۳
از:
پیام: 11391
 پاسخ به نظر
دعا کنید زودتر متاهل بشم. دیر شده خیلی. :))))
پاسخ

فرستنده شاخه
مهمان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۸/۲/۲۳ ۱۵:۲۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۸/۲/۲۴ ۶:۲۲
 نظر
باشه حتما. من تو رمضون نماز شب می خونم تو قنوتش ربنا هب لنا من ازواجا و ذریاتنا قره اعین و جعلنا للمتقین اماما به نیت شما هم می خونم . راستی در روز هر چقدر تونستید لعن خدا بر حرمله بگین .مجربه برای ازدواج البته اگه مانعی نداشته باشین. قبول نمی کنید که اگه تو تهران اشنا دارین ادرس حاج خانم محمدی رو بدم عکستونو ببرن نشونش بدن متوجه میشن. یه حاج خانوم سیدی هستن که حتی تا نیمه شب در حسیسنیه شون بازه و فی سبیل الله گره گشایی می کنن و این دانشی که دارن به ارث بهشون رسیده. میگن موکل دارن.یه حاج خانومی هستن که فوق لیسانس معماری از فرانسه دارن ولی وقتشونو گذاشتن تو خدمت به مردم .تو میدون شهدا هستن.
پاسخ

فرستنده شاخه
greypain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۸/۲/۲۴ ۶:۲۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۸/۲/۲۴ ۶:۲۳
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۶/۳
از:
پیام: 11391
 پاسخ به نظر
ممنون از لطف‌تون. کار من هم درست می‌شه ایشالا.
پاسخ

فرستنده شاخه
مهمان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۸/۲/۲۳ ۱۵:۲۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۸/۲/۲۴ ۶:۲۲
 نظر
بگمه دعا نویس نیستن . با قران گره گشایی می کنن.مثلا عکس طرف رو میزارن لای قران. چشم برزخی دارن.شنیدم یه بار خانمی اومده بود انگشترش گم شده بود داشته تهمت میزده به اشناهاش که حاج خانم گفته هیس تهمت نزن و همون لحظه انگشترشو بهش برگردونده.
پاسخ

فرستنده شاخه
مهمان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۸/۲/۲۴ ۱۴:۴۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۸/۲/۲۴ ۱۹:۴۴
 نظر
اوکی.شما که طلسم اینا تو خونه داشتین یحتمل ماانع دارین من اومدم راهکاار دادم با کمال احترام انداختینش زمین .واقعاا ممنونم.
پاسخ

فرستنده شاخه
greypain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۸/۲/۲۴ ۱۹:۴۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۸/۲/۲۴ ۱۹:۴۶
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۶/۳
از:
پیام: 11391
 پاسخ به نظر
بازم ممنون از لطف‌تون.
پاسخ

فرستنده شاخه
مهمان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۸/۲/۲۴ ۱۸:۵۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۸/۲/۲۴ ۱۹:۴۵
 نظر
شاید نظرتون عوض شد و صرف کنجکاوی هم که شده جدیدترین عکس تون رو برای اشنایی در تهران بفرستین تا با چاپ اون عکس برن اونجا. و الان تو ماه رمضان همه روزه تا ساعت سه و چهار میبینن. غیر ماه رمضون بستگی به شانس داره که بیان. فقط اون طرف باید صبوری کنه و از ساعت 9 صبح بره تو حسینیه پایین خونه حاج خانم منظر بشینه .پایین تر از میدان شهدا کوچه میرفخرایی. دست راست یه در بزرگ طوسی هست. روبروش هم یه مغازه کوچک نوشته پرینت عکس.اونجا معروفه به خونه امام موسی بن جعفر(ع). ادمهایی از امریکا و استرالیا میان برای رفع مشکلشون. حالا اگه دوس دارین ضحی و سلمان رو زودتر ببینید اقدام کنید . شیرینی هم نمی خواییم.آخه مخاطب به این خوبی کجا بوده تا حالا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟فکر کنید سر یک ماه ازدواج بعضیا جور شده .من یه مشکل کاری داشتم چنان درست شد همه هنگ بودن می گفتن چیکار کردی ؟؟؟؟
پاسخ

فرستنده شاخه
greypain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۸/۲/۲۴ ۱۹:۴۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۸/۲/۲۴ ۱۹:۴۶
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۶/۳
از:
پیام: 11391
 پاسخ به نظر
فکر و تحقیق می‌کنم راجع به حرفاتون.
پاسخ

فرستنده شاخه
مهمان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۸/۲/۲۸ ۱۹:۴۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۸/۲/۲۹ ۰:۲۴
 م.ش
سلام خوندن قران که اشکالی نداره فقط نباید دست به آیات بخوره
پاسخ

فرستنده شاخه
greypain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۸/۲/۲۹ ۰:۲۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۸/۲/۲۹ ۰:۲۴
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۶/۳
از:
پیام: 11391
 پاسخ به م.ش
جداً؟! نمی‌دونستم.
پاسخ