«نگفتی ماه‌تاب امشب چه زیباست؟!»

جمعه ۲۵ آبان ۱۳۹۷

کاش حقیقت با اون رمّالی بود که توو جوونی به‌ش گفته بود «تو نود سال عمر می‌کنی.» مادر اما در هشتاد سالگی ما رو تنها گذاشت.


تصویر کوچک شده

تصویر کوچک شده

صفحه مناسب چاپ پیشنهاد این صفحه 
 
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم

فرستنده شاخه
مهمان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۸/۲۵ ۹:۵۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۸/۲۶ ۱:۱۷
 رواق
سلام خیلی ناراحت شدم... خدا رحمتشون کنه؛ خدا بهتون صبر بده؛ ان شاءالله غرق بشن در رحمت و مغفرت خداوندی.
پاسخ

فرستنده شاخه
greypain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۸/۲۶ ۱:۲۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۸/۲۶ ۱:۲۱
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۶/۳
از:
پیام: 11300
 پاسخ به رواق
سلام. ممنون از لطف‌تون. خدا رفتگان شما رو هم مغفرت کنه ایشالا.
پاسخ

فرستنده شاخه
مهمان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۸/۲۵ ۹:۵۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۸/۲۶ ۱:۱۷
 تسلیت
عمیقا ناراحت شدم. تسلیت می‌گم. غم آخرتون باشه. خدا رحمت‌شون کنه. روح‌شون شاد
پاسخ

فرستنده شاخه
greypain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۸/۲۶ ۱:۱۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۸/۲۶ ۱:۱۹
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۶/۳
از:
پیام: 11300
 پاسخ به تسلیت
لطف کردین. خدا رفتگان شما رو هم مرحمت کنه ایشالا.
پاسخ

فرستنده شاخه
مهمان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۸/۲۵ ۱۳:۲۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۸/۲۶ ۱:۱۷
 ...
از صمیم قلب متاسفم و تسلیت میگم، قرین رحمت باشن، آخر غمتون باشه، خدا به شما صبر بده ان‌شاالله.
پاسخ

فرستنده شاخه
greypain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۸/۲۶ ۱:۲۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۸/۲۶ ۱:۲۰
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۶/۳
از:
پیام: 11300
 پاسخ به ...
زنده باشین ایشالا. درگذشتگان شما هم قرین رحمت الهی باشن.
پاسخ

فرستنده شاخه
مهمان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۸/۲۵ ۱۸:۰۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۸/۲۶ ۱:۱۶
 پیام تسلیت
عرض تسلیت جناب محبی روح والده مرحومتان، قرین رحمت و مغفرت الهی باد انشالله
پاسخ

فرستنده شاخه
greypain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۸/۲۶ ۱:۱۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۸/۲۶ ۱:۱۹
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۶/۳
از:
پیام: 11300
 پاسخ به پیام تسلیت
تشکر. آمین! رفتگان شما رو هم خدا بیامرزه ایشالا.
پاسخ

فرستنده شاخه
مهمان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۸/۲۵ ۲۳:۵۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۸/۲۶ ۱:۱۶
 م.ش
خیلی تسلیت می گم خداوند رحمتشون کنه و به شما صبر بده
پاسخ

فرستنده شاخه
greypain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۸/۲۶ ۱:۱۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۸/۲۶ ۱:۱۸
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۶/۳
از:
پیام: 11300
 پاسخ به م.ش
تشکر از لطف‌تون. زنده باشین.
پاسخ

فرستنده شاخه
مهمان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۸/۲۶ ۰:۵۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۸/۲۶ ۱:۱۶
 مهربانترین زن عمو
خدا رحمتش کنه واقعا جاش خالیه بهترین زن عمو رو از دست دادم خیلی دوستش داشتم انشالله جاش تو بهشت باشه انشالله به خانوادهش صبر بده
پاسخ

فرستنده شاخه
greypain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۸/۲۶ ۱:۱۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۸/۲۶ ۱:۱۸
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۶/۳
از:
پیام: 11300
 پاسخ به مهربانترین زن عمو
ممنون مجید جان. خدا عزیزان‌ت رو حفظ کنه ایشالا.
پاسخ

فرستنده شاخه
مهمان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۸/۲۶ ۲:۱۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۸/۲۷ ۴:۵۴
 mohsen
تسلیت میگم جناب محبی خدا بهتون صبر بده و روح مادرتون قرین رحمت پروردگار باشه
پاسخ

فرستنده شاخه
greypain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۸/۲۷ ۴:۵۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۸/۲۷ ۴:۵۴
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۶/۳
از:
پیام: 11300
 پاسخ به mohsen
تشکر. خدا درگذشتگان شما رو هم بیامرزه.
پاسخ

فرستنده شاخه
351
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۸/۲۵ ۲۲:۳۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۸/۲۷ ۴:۵۸
نه خیلی خجالتی برای حرف زدن
عضویت از: ۱۳۹۵/۳/۲
از: قم
پیام: 35
 ...
تسلیت میگم.روحشون شاد...
پاسخ

فرستنده شاخه
greypain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۸/۲۷ ۴:۵۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۸/۲۷ ۴:۵۸
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۶/۳
از:
پیام: 11300
 پاسخ به ...
تشکر از لطف‌تون. برقرار باشین.
پاسخ

فرستنده شاخه
مهمان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۸/۲۵ ۲۳:۵۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۸/۲۷ ۴:۵۷
 تسلیت
سلام . روحشون قرین رحمت . خدا صبر بده بهتون .
پاسخ

فرستنده شاخه
greypain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۸/۲۷ ۴:۵۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۸/۲۷ ۴:۵۸
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۶/۳
از:
پیام: 11300
 پاسخ به تسلیت
سلام. تشکر. روح رفتگان شما هم.
پاسخ

فرستنده شاخه
مهمان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۸/۲۶ ۰:۵۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۸/۲۷ ۴:۵۵
 بدون‌عنوان
تسلیت میگم خدا رحمتشون کنه
پاسخ

فرستنده شاخه
greypain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۸/۲۷ ۴:۵۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۸/۲۷ ۴:۵۶
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۶/۳
از:
پیام: 11300
 پاسخ به بدون‌عنوان
تشکر. رفتگان شما رو هم.
پاسخ

فرستنده شاخه
مهمان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۸/۲۶ ۳:۰۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۸/۲۷ ۴:۵۲
 تسلیت
سلام «تسلیت» واقعا واژه‌ی نارسایی‌ه برای تسلای غم از دست‌دادن مادر. ان‌شاالله روحشون شاد باشه و قرین رحمت الهی. خدا به شما «صبر» و «اجر» بده. و بشر الصابرین...
پاسخ

فرستنده شاخه
greypain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۸/۲۷ ۴:۵۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۸/۲۷ ۴:۵۳
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۶/۳
از:
پیام: 11300
 پاسخ به تسلیت
سلام خانوم روستا. ممنون از لطف‌تون. آمین! خدا رفتگان شما رو هم مرحمت کنه. خیر ببینین ایشالا.
پاسخ

فرستنده شاخه
مهمان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۸/۲۶ ۳:۴۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۸/۲۷ ۴:۵۷
 تسلیت
خدا رحمتشون کنه جناب محبی و به شما هم صبر بده
پاسخ

فرستنده شاخه
greypain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۸/۲۷ ۴:۵۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۸/۲۷ ۴:۵۷
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۶/۳
از:
پیام: 11300
 پاسخ به تسلیت
ممنون. لطف کردین.
پاسخ

فرستنده شاخه
مهمان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۸/۲۶ ۱۳:۱۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۸/۲۷ ۴:۵۶
 محبی وار
سلام، خیلیییی ناراحت شدم آقای محبی، خدا رحمتشون کنه، روحشون قرین شادی.
پاسخ

فرستنده شاخه
greypain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۸/۲۷ ۴:۵۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۸/۲۷ ۴:۵۷
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۶/۳
از:
پیام: 11300
 پاسخ به محبی وار
سلام. تشکر از لطف‌تون خانوم نریمان. روح درگذشتگان شما هم.
پاسخ

فرستنده شاخه
مهمان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۸/۲۶ ۱۶:۲۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۸/۲۷ ۴:۵۴
 تسلیت
تسلیت میگم . خیلی ناراحت شدم با اینکه نه ایشون رو دیده بودم ونه میشناختم ولی با تعاریف شما حس خوبی بهشون داشتم.....روحشون شاد مادر
پاسخ

فرستنده شاخه
greypain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۸/۲۷ ۴:۵۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۸/۲۷ ۴:۵۵
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۶/۳
از:
پیام: 11300
 پاسخ به تسلیت
زنده باشین. خدا عزیزان‌تون رو حفظ کنه.
پاسخ

فرستنده شاخه
مهمان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۸/۲۷ ۶:۵۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۸/۲۷ ۱۹:۳۳
 تسلیت
خیلی ناراحت شدم.تسلیت عرض میکنم.روحشون قرین آرامش...خداوند به شما صبر بده.
پاسخ

فرستنده شاخه
greypain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۸/۲۷ ۱۹:۳۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۸/۲۷ ۱۹:۳۴
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۶/۳
از:
پیام: 11300
 پاسخ به تسلیت
ممنون از لطف‌تون. روح رفتگان شما هم. زنده باشین.
پاسخ

فرستنده شاخه
مهمان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۸/۲۷ ۱۶:۱۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۸/۲۷ ۱۹:۳۴
 ن
وقتی مادری میمیرد قسمتی از فرزندانش را با خود به زیر گل می برد .زنده یاد حسین پناهی تسلیت می گم روحشون شاد باشه.
پاسخ

فرستنده شاخه
greypain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۸/۲۷ ۱۹:۳۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۸/۲۷ ۱۹:۳۴
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۶/۳
از:
پیام: 11300
 پاسخ به ن
تشکر از لطف‌تون. خدا عزیزان‌تون رو حفظ کنه.
پاسخ

فرستنده شاخه
مهمان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۸/۲۷ ۲۰:۲۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۸/۲۸ ۲:۳۱
 تسلیت
سلام ، غم سنگینی هس خداوند بهتون صبر بده
پاسخ

فرستنده شاخه
greypain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۸/۲۸ ۲:۳۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۸/۲۸ ۲:۳۲
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۶/۳
از:
پیام: 11300
 پاسخ به تسلیت
سلام. ممنون از لطف‌تون.
پاسخ