فکرت را می‌بویند!

چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۷

واسه من زیاد پیش اومده. بلند بلند مشغول فکر کردن بودم که راننده یا نفر جلویی برگشته زل زده به‌م!

صفحه مناسب چاپ پیشنهاد این صفحه 
 
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم

فرستنده شاخه
مهمان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۶/۲۱ ۱۵:۳۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۶/۲۲ ۱:۴۳
 ن
سلام . میشه کمکم کنید . اگه یه دختر بودین و یه مرد که از خودتون کوچکتر باشه با سه تا بچه بیاد بگه که عاشقتون شده اونم از نوع دیونه اش . چه برخوردی می کردین . من هزار بار دعوا کردم و کم محلی .ولی اون اخرش میگه میشه التماس کنم قاشق دهنی تون را برای من بیارین یا بگه میشه یه شب تا صبح پیرهن منو بپوشینبعد برام بیارین یا با پیک یه دسته صد تایی گل رز برات میفرسته اداره طلا می خره میزاره تو کشو .فکر کنید من چادری هستم بدون ذره ای ارایش .فقط قد بلندی دارم و هر روز یه مدل حجاب می کنم . روسری و ساق دست ست و ببخشید به هیچکسی هم محل نمیدم . مغروووور. این شده جلب توجه.شما بودین چیکار می کردین؟
پاسخ

فرستنده شاخه
greypain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۶/۲۲ ۱:۴۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۶/۲۲ ۱:۴۴
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۶/۳
از:
پیام: 11065
 پاسخ به ن
به بی‌محلی‌م ادامه می‌دادم.
پاسخ

فرستنده شاخه
مهمان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۶/۲۴ ۱۵:۱۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۶/۲۴ ۱۸:۱۸
 ن
اخه بد بختی اینه هر چی بی محلی بیشتر عاشقی بیشتره. غیر از این انتخاب نکنید خوشگل و مومن و قرتی .این بابا خانمش اصلا شبیه زن نیست. منم که به قول همکارام همین سه تا خصوصیت رو که شما می گین دارم. گرچه فقط خودم مذهبی بودن خودم رو قبول دارم و یه جورایی قرتی بودن چون هر روز یه مدل مانتو و شلوار و روسری سر می کنم. یه وقتایی نماز شب می خونم یه شیرینی داره جنسش عجیب غریبه... خلاصه حجاب من شده جلب توجه .بی حجابی هم که جلب توجه هست . واقعا بعضی مردها چشونه.
پاسخ

فرستنده شاخه
greypain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۶/۲۴ ۱۸:۲۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۶/۲۴ ۱۸:۲۰
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۶/۳
از:
پیام: 11065
 پاسخ به ن
خب! هر آدمی یه سلیقه و ذائقه‌ای داره دیگه. مهم این‌ه که برآیندشون، مفید باشه. همین!
پاسخ

فرستنده شاخه
مهمان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۶/۲۴ ۱۸:۵۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۶/۲۴ ۲۳:۵۶
 ن
الان دقیقا بگین من چیکار کنم. نخندم چون لپم چال میفته . واقعا من چیکار کنم . شما هم که عکس منو دیدین. دارم به زدن رو بند فکر می کنم ولی تو اداره نمیشه . تو بیرون هم که گیر میدن به قد . اوه ماششششاله قدو وووو این مال جووناست. مسن تر ها میگن الله اکبر خلاصه یه جورایی شدیم سبب تسبیح و ذکر ملت مسلمون.
پاسخ

فرستنده شاخه
greypain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۶/۲۴ ۲۳:۵۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۶/۲۴ ۲۳:۵۷
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۶/۳
از:
پیام: 11065
 پاسخ به ن
من عکس شما رو دیدم؟!
پاسخ

فرستنده شاخه
مهمان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۶/۲۵ ۰:۲۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۶/۲۴ ۲۳:۵۷
 ...
ببخشید می‌دونم نظر منو نخواستن ولی خواستم بگم یه مدت هر روز یه مدل حجاب نکنن اثراتشو می‌بینن... بعنوان تجربه بپذیرن حرف منو.
پاسخ

فرستنده شاخه
greypain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۶/۲۴ ۲۳:۵۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۶/۲۴ ۲۳:۵۸
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۶/۳
از:
پیام: 11065
 پاسخ به ...
به‌به! خانوم مهتاب‌خانوم. :)
پاسخ

فرستنده شاخه
مهمان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۶/۲۵ ۳:۲۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۶/۲۵ ۱۳:۴۰
 ...
بلاگتون با گوشی ما آشتی کرد بالاخره :))
پاسخ

فرستنده شاخه
greypain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۶/۲۵ ۱۳:۴۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۶/۲۵ ۱۳:۴۱
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۶/۳
از:
پیام: 11065
 پاسخ به ...
خدا رو شکر. مگه جرٱت داره با دختر به این خانومی آشتی نکنه!؟
پاسخ

فرستنده شاخه
مهمان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۶/۳۱ ۲۲:۴۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۷/۱ ۲:۳۹
 پاسخ به ...
اختیار دارین لطفتون مستدام دیگه شما با این دقت نظر و ریزبینی این رو بگین جای خوشحالی داره :)
پاسخ

فرستنده شاخه
greypain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۷/۱ ۲:۴۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۷/۱ ۲:۴۲
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۶/۳
از:
پیام: 11065
 پاسخ به ...
ارادت. آغاز سال تحصیلی هم مبارک‌تون باشه خانوم معلّم.
پاسخ

فرستنده شاخه
مهمان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۶/۲۵ ۱۱:۱۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۶/۲۵ ۱۳:۴۳
 ن
مهتاب خانوم نازنین من یه دختر آزاد مسلمون هستم که دوس دارم هر جوری دوست دارم زندگی کنم.نه از این دوست داشتن های هر جی و مرجی . با عشق .حالا به خاطر اینکه یکی تو آرامش باشه من باید از دوس داشتن های خودم بزنم. خداوند زیباست و زیبایی ها رو دوس دارد. من می خندم لپم چال میفته به قول خانومی که همکارمه میگه دل من ضعف میره واسه چال گونه ات. اونو چیکار کنم لابد نخندم. من میگم زن های مردای متاهل اگه چشم مردشونو سیر کنن با زیبایی هاشون.بقیه به درد سر نمی افتن. فکر کنید با چادر هستم یه خواستگار داشتم مذهبی نبود فقط می گفت ارزومه یه بار بدون چادر ببینمت.چون من زیر چادر کت شلوار می پوشیدم .یه خانمی که همکارم بود و چاق بود به من می گفت بمیری ایشالله . بله شما عکس منو دیدین. اصرار کردین و قسم خوردین که دلیت می کنید تازه خط من هم به دیوار اتاقتون بود ارتباط برقرار نکردین ورش داشتین. من همون فتوژنیک هستم. با قد 175 .چشمای من خیلی درشته از راهنمایی که بودم می گفتن لنز گذاشتی ؟چیکار کردی قدت بلند شده. صدات خیلی قشنگه و من به همه اینا بی توجه بودم. چون از نظر خودم معمولی هستم در واقع زیبایی رو تو رفتار و گفتار می بینم. چه زن چه مرد.خوش به حال دخترای لی لی پوتی و چشم عدسی .
پاسخ

فرستنده شاخه
greypain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۶/۲۵ ۱۳:۴۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۶/۲۵ ۱۳:۴۵
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۶/۳
از:
پیام: 11065
 پاسخ به ن
آهان! یادم اومد. ولی چهره‌تون توو عکس معلوم نبود. ؛) خیلی از خودتون تعریف می‌کنینا! چشم نزنین خودتون رو!
پاسخ

فرستنده شاخه
مهمان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۶/۳۱ ۲۲:۵۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۷/۱ ۲:۴۳
 پاسخ به ن
عزیزم من معتقدم هر زنی بهره ای از زیبایی برده ولی این یه واقعیته که کم و زیاد داره و کاملا بدیهیه که دست بالای دست بسیار است حالا بیاید فرض کنید خود شما با این حجم از حسن و جمال که وصف خودتون رو می کنید ازدواج کردین و تهش یکی از شما قشنگ تر پیدا شد و دل همسر شما به ظواهرش لرزید خب بعدش بازم میگین من چشم و دل همسرم رو سیر نکرده بودم؟ نمیگین تقوای همسرم کو؟ انصاف اون زن کو در جاوه ندادن زیباییش؟
یه مثال ساده می زنم که شاید گفتنش جایز نباشه اما خب به هر حال در مورد چال لپ :) منم چال لپ دارم و کاملا بلد شدم طبق تجربه چطوری بخندم چاله بیشتر بشه یا چطوری بخندم چاله کمتر بشه! بعله نمیشه از لپم بکنم بندازمش دور ولی بالاخره اگه بخوام بلدم چطوری کمتر روش تکیه کنم!
عزیزم من زنم و شما هم زنید و هر دو خوب می دونیم ماها یه اشعه ای داریم که اگه اراده کنیم روشنش می کنیم و جدب می کنیم و اگه اراده کنیم خاموشش می کنیم و جذب نمی کنیم!
فلسفه ی حجاب در همین دین اسلام که من و شما مسلمونش هستیم چیه؟ بی شک عفاف! یعنی اگر قرار به حجاب کردنه نوعی از حجاب پسندیده ست که به عفاف نزدیک تر باشه من اگه انتخاب کردم با حجاب توی چشم باشم دیگه نباید شاکی باشم چرا فلان شخص یا بهمان شخص جذبم میشه و باید هم خودم رو برای این که کائنات در آینده دست به دست بچرخونه و یه خانوم از من چشم درشت تر و قد بلندتر سر راه زندگیم قرار بده آماده کنم چون بالاخره دست بالای دست بسیار است! اگه من نوعی در مقابل شما چشم عدسی و لی لی پوتی باشم و زورم به زیبایی شما نرسه بالاخره یکی دیگه هم هست که شما در قیاس با اون چشم عدسی و لی لی پوتی فرض میشید جساتا! حیف که ما زنها خودمون یه قدری به احوال دل ِ زنانه ی همدیگه مروت نداریم...
پاسخ

فرستنده شاخه
مهمان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۶/۲۵ ۱۵:۴۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۶/۲۵ ۱۵:۵۹
 پاسخ به فکرت را می‌بویند!
انتظار داشتم اینو بگین. ولی واقعا خوش به حالتون که مرد هستین.
چشم خوردم بد جور . یه ماه استعلاجی بودم تو خونه. یه بار یه مانتو پوشیدم خیلی خوب بود بهم .
باور نمی کنید یه جوری یکی از همکارا که خودشم اذعان داره به شوری چشم خودش . چنان منو کوبوند زمین.امروز واییی چه بهت میاد فرداش من صبح از خواب بیدار شدم نمی تونستم وایسم.
کمرم کلا انگار شکسته بود. با زور بردنم دکتر یه هفته استعلاجی داد بهم.
پاسخ

فرستنده شاخه
greypain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۶/۲۵ ۱۵:۵۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۶/۲۵ ۱۵:۵۹
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۶/۳
از:
پیام: 11065
 پاسخ به فکرت را می‌بویند!
صدقه بدین تا چشم نخورین.
پاسخ

فرستنده شاخه
مهمان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۶/۲۵ ۱۷:۳۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۶/۲۶ ۲:۰۳
 ن
راستش فلسفه چشم زدن رو درک نمی کنم.دردشو کشیدم .اما با نحوه رخ دادنش مشکل دارم.همه چی به اذن خداست ولی چشم زدن یعنی خدا خواسته یا خدا هیچ نقشی نداره رو درک نمی کنم. صدقه هم میدم هر روز. اوضاع وخیمه ...
پاسخ

فرستنده شاخه
greypain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۶/۲۶ ۲:۰۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۶/۲۶ ۲:۰۴
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۶/۳
از:
پیام: 11065
 پاسخ به ن
می‌گن چشم‌زخم توو قرآن هم اومده و دواش رو همین صدقه ذکر کرده.
پاسخ