پیام دریافت شد!

دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶

1. خبر اعم از متن، تصویر و ویدیو سه قسمت دارد. فرستنده، پیام، گیرنده.
2. بنفش‌ها وقتی دیدند تا ساعت شش غروب بیست‌ونه اردی‌بهشت فقط بیست‌میلیون رای ریخته شده، عزم‌شان را جزم کردند و با کمک تلگرام، توئیتر، اینستا، فیس‌بوک و ... نشانی شعبات خلوت را فوروارد کردند در گروه‌ها و کانال‌های مختلف و باعث شدند رئیسی، رئیس‌جمهور نشود.
3. حالا که اعتراضات خیابانی، خشن شده و شعارها، ساختارشکن، همین ابزارهای پیام‌رسان فیلتر شده‌اند. آن‌جا فرصت بودند و این‌جا، تهدید.
4. آقای روحانی که چندی قبل گفته بود دست وزیر ارتباطات هرگز روی دکمهٔ فیلترینگ نخواهد رفت، به‌عنوان رئیس شورای عالی امنیّت ملّی تهدید را تحدید کرد.
5. اصل بیست‌وهفت‌م قانون اساسی اشعار می‌دارد که اجتماعات و راهپیمایی‌های بدون سلاح به شرط آنکه مخلّ مبانی اسلام نباشد آزاد است.
6. من که معتقدم اگر دهان منتقدِ منصف بسته نشود این‌جا، معاند نمی‌شود آن‌جا.
7. پیام دریافت شده. مسؤولین باید با علم به «رابطهٔ در و پنجره‌ای فقر و ایمان» علاوه بر ساماندهی اقتصاد، کرسی‌های آزاداندیشی موعود را عملیّاتی کنند، نه کرسی‌شعرهای رسانهٔ مدّعی ملّی را.

صفحه مناسب چاپ پیشنهاد این صفحه 
 
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم

فرستنده شاخه
مهمان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ ۳:۰۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ ۳:۰۹
 دستمال کش
یادش به خیر رجب! می‌بینی؟! یه زمانی توی همین وبلاگ حسابی دستمال کش حسن بودی! حالا چی شده؟ فعلا که هنوز سه چهار ماه نگذشته از ریاست‌ش. شما که چهار سال صبر کردین چهار سالم روش...شما که اینقدر عجول نبودین. تازه داشت تحریم‌ها رفع می‌شد و گشایش اقتصادی و رونق تولید شکل می‌گرفت. ای بابا. سرکار بودین؟! خخخخ
پاسخ

فرستنده شاخه
greypain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ ۳:۱۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ ۳:۱۴
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۶/۳
از:
پیام: 10925
 پاسخ به دستمال کش
دست‌مال‌کش؟! استنادت چی‌ه؟!
پاسخ

فرستنده شاخه
مهمان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ ۱۳:۴۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ ۱۴:۵۸
 ذوق مرگ
استنادم اصل ۴۴ قانون اساسیه. خخخ یه نگاه به آرشیو همین وبلاگ بنداز، ذوق مرگی ناشی از برجام توش کاملا هویداست.
پاسخ

فرستنده شاخه
greypain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ ۱۵:۱۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ ۱۵:۱۱
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۶/۳
از:
پیام: 10925
 پاسخ به ذوق مرگ
برجام به قول آقای روحانی «برد سه بر دو» است و ذوق‌مرگی ندارد که.
پاسخ

فرستنده شاخه
مهمان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ ۱۶:۳۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ ۲۳:۰۸
 خانم ميم
راي دهنده ي منصف يعني كسي كه به وقت زير پا گذاشته شدن راي ش توسط منتخبش صداش در بياد ! ممنون از اين انصاف : )
پاسخ

فرستنده شاخه
greypain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ ۲۳:۱۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ ۲۳:۱۱
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۶/۳
از:
پیام: 10925
 پاسخ به خانم ميم
فاصلهٔ وضع موجود تا مطلوب، خیلی‌ست. باید سعی کرد منصفانه همه ارکان را نقد کرد. چپ و راست هم ندارد. عام و خاص هم.
پاسخ

فرستنده شاخه
مهمان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ ۲۳:۴۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ ۲:۴۵
 مورد عجیب انصاف!
شما توهم داشتین. پوپولیسم روحانی شما رو فریب داده بود. ضعف تحلیل داشتین. شما ساده بودین. اعتراضات همین حالاتون هم ناشی از سادگی و نافهمی سیاسیه. امروز شما از سر انصاف منتقد روحانی نیستین. چطور با دو سه ماه از شروع این دولت و با یه لایحه بودجه که اتفاقا به نفع قشر ضعیف جامعه تدوین شده به این نتیجه رسیدین که روحانی بده و رای‌تون رو زیر پا گذاشته؟ تا دو سه ماه پیش که این آقا سایه جنگ رو از سر کشور برداشته بود و تحریم ها رو رفع کرده بود و گشایش اقتصادی و رونق تولید به وجود آورده یود و تورم رو تک نرخی کرده بود! بعد امروز به خاطر اینکه دویست تومن رفته رو تخم مرغ مرگ بر روحانی می‌گید؟! انصاف؟!
پاسخ

فرستنده شاخه
greypain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ ۲:۴۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ ۲:۴۹
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۶/۳
از:
پیام: 10925
 پاسخ به مورد عجیب انصاف!
شما انگار امیدتون به روحانی بیش‌تر از ماها بوده!؟ شما همون تحلیل تخم‌مرغی‌تون رو مرجع قرار بدین! ما هنوز برای دردهای مشترک دنبال تشریک مساعی‌م. شما رو نمی‌دانم؟
پاسخ

فرستنده شاخه
مهمان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ ۲:۰۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ ۲:۴۵
 اعتراض ما به بالاتر از این حرف هاست
اون دوستی که اومده به شما گفته دست مال کس ملتفت نیست که مردم به ... به خاطر گل روی روحانی فرصت دادن، 6 ماه گذشته و طاقتشون طاق شده، امیدشون ناامید، روحانی آخرین فرصت و امید ما برای بهبود این مملکت بود، من نمیفهمم چرا بعضی! دوستان فکر میکنن ما به روحانی معترضیم آقا ما به کل معترضیم
پاسخ

فرستنده شاخه
greypain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ ۲:۵۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ ۲:۵۱
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۶/۳
از:
پیام: 10925
 پاسخ به اعتراض ما به بالاتر از این حر...
دوستان، مث صداوسیما دارن حقنه می‌کنن که اعتراضات صرفاً به خاطر گرانی و بی‌کاری‌ه. مطالبات فراتر از این حرف‌هاس.
پاسخ

فرستنده شاخه
مهمان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ ۶:۳۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ ۲۳:۳۴
 منصف باشیم
یعنی واقعا اگه گرانی و بیکاری کم میشد باز هم مردم اینطور بیرون میریختن؟! واقعا در عجبم از شما و امثال شما.... مطالبات مردم فراتر از این حرفهاست؟!!!!! از کدوم حرفا؟؟؟ از اینکه هر روز دولت داره یه چیزو گرون میکنه ،از اینکه تمام وعده ها دروغ بوده،از اینکه خود دولت و وابستگان به افراد مسئول درحال فساد و اختلاسن...منصف باشیم و قبول کنیم که رئیس جمهور عادل و صادق و کارکشته ای انتخاب نکردیم...اصلا کارکشته بخوره تو سرمون،همون کار معمولی هم انجام نمیده،یک دولت کم کار و پر ادعا... و متاسفانه طرفدارانی بی انصاف
پاسخ

فرستنده شاخه
greypain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ ۲۳:۴۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ ۲۳:۴۰
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۶/۳
از:
پیام: 10925
 پاسخ به منصف باشیم
گرانی و بی‌کاری، دولت، مجلس، قوهٔ قضائیه، احمدی‌نژاد، مصباح یزدی، علم‌الهدی، نمازجمعه، صداوسیما، رباخواری بانک‌ها، فساد سیستمی، زلزله، ... . شما خودتون منصف باشید و نخ تسبیح بکشید این دانه‌ها را. خیلی‌های دیگر هم بود که نگفتم.
پاسخ

فرستنده شاخه
مهمان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ ۱۵:۳۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ ۱۵:۴۰
 م.ش
رفع فساد،تبعیض و در نهایت فقر و رسیدن به عدالت در همه زمینه ها چه اقتصاد،چه سیاست و چه اجتماعی؛خواست مردم
پاسخ

فرستنده شاخه
greypain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ ۱۵:۴۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ ۱۵:۴۱
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۶/۳
از:
پیام: 10925
 پاسخ به م.ش
حیف که این‌جا بیگ‌لایک نداره!
پاسخ