خوش‌گل‌خانوم!

یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶

متشخّص، مؤدب، خانوم، باسواد، مهربان ...؛ هیچ‌یک از این خطاب‌ها و صفّات به‌اندازهٔ «خوش‌گل»، خوش‌حال نمی‌کند نسوان را.

صفحه مناسب چاپ پیشنهاد این صفحه 
 
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم

فرستنده شاخه
مهمان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۶/۵/۱۵ ۲۰:۰۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۶/۵/۱۶ ۰:۱۱
 ...
اگه گفتین چرا؟ شاید چون برای ذکور هم هیچ‌کدوم به قاعده ی خوش‌گلی گیرا و محسور کننده نیست و طبعاً نسوان بو بردند در طول تاریخ ؛)
پاسخ

فرستنده شاخه
greypain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۶/۵/۱۶ ۰:۱۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۶/۵/۱۶ ۰:۱۱
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۶/۳
از:
پیام: 11472
 پاسخ به ...
حرف حساب جواب نداره! :)
پاسخ

فرستنده شاخه
مهمان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۶/۵/۲۳ ۱۱:۴۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۶/۵/۲۳ ۲۲:۱۱
 عرض ادب و احترام
سلام و عرض ادب و احترام خدمت جناب محبی یک بار کامنت گذاشتم و انگار نرسیده. عرض کردم شما رجبعلی محبی سایت جیم هستین؟ اگر هستین، بسیار خوشحالم از اینکه اینجا هم، در فضای وب پیداتون کردم.
پاسخ

فرستنده شاخه
greypain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۶/۵/۲۳ ۲۲:۱۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۶/۵/۲۳ ۲۲:۱۴
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۶/۳
از:
پیام: 11472
 پاسخ به عرض ادب و احترام
سلام و عرض ادب و احترام متقابل. قبلی نرسیده(!) بله خودم هستم. اون‌جا البته خیلی وقت‌ه فعّال نیستم. قبلاً هم کم‌کار بودم البته. لطف دارید شما. شما همون «میرزا» هستید که یک بار هم داستان‌تون اوّل شد در مسابقه نویسندگی جیم؟
پاسخ

فرستنده شاخه
مهمان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۶/۵/۲۴ ۱:۴۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۶/۵/۲۴ ۳:۳۰
 سلام
سلامی دوباره بله؛ خودم هستم. دقیقاً... شما اون زمان کم کار بودین. به هر صورت امیدوارم سلامت باشید و قلمتون براتون بچرخه!
پاسخ

فرستنده شاخه
greypain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۶/۵/۲۴ ۳:۳۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۶/۵/۲۴ ۳:۳۲
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۶/۳
از:
پیام: 11472
 پاسخ به سلام
علیک مجدّد. ممنون از لطف‌تون. مطالب شما رو کجا می‌شه خوند؟؛ وبلاگی، فیس‌بوکی، اینستایی، کانالی ... .
پاسخ

فرستنده شاخه
مهمان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۶/۵/۲۴ ۱۹:۵۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۶/۵/۲۴ ۲۳:۰۲
 عرض ادب
مخلصم. در آدرس زیر در خدمت هستم: harimekhososi.blog.ir
پاسخ

فرستنده شاخه
greypain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۶/۵/۲۴ ۲۳:۰۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۶/۵/۲۴ ۲۳:۰۲
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۶/۳
از:
پیام: 11472
 پاسخ به عرض ادب
:)
پاسخ