صدای تو را دوست دارم

چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴

1
صدای لیندا کیانی.

2
هر چند زبان بدن ملیحهٔ سریال نفس گرم (مرجانه گل‌چین) هنوز طنز است و لفظ قلم‌های مذهبی‌ش توی ذوق می‌زند اما خاکستری‌بودن‌ش را دوست دارم.

صفحه مناسب چاپ پیشنهاد این صفحه 
 
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم

فرستنده شاخه
مهمان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۴/۸/۲۰ ۶:۲۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۴/۸/۲۱ ۱۴:۵۵
 خانم مجلسي
به نظر من عالي بازي كرده ،زياد ديدم از اين خانم هاي مجلسي
پاسخ

فرستنده شاخه
greypain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۴/۸/۲۱ ۱۴:۵۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۴/۸/۲۱ ۱۴:۵۷
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۶/۳
از:
پیام: 11439
 پاسخ به خانم مجلسي
قسمت‌به‌قسمت داره به‌تر می‌شه. سوژهٔ سریال فوق‌العاده‌س.
پاسخ

فرستنده شاخه
مهمان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۴/۸/۲۰ ۱۹:۴۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۴/۸/۲۱ ۱۴:۵۶
 ملا خانم
متنفرم از این نقش خانم گلچین !!! اصلاً بهش نمیاد و چقدر بد ادا درمیاره !!! چقدر خوبه که درمورد انتخاب این نقش بیشتر فکر می کرد!!!
پاسخ

فرستنده شاخه
greypain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۴/۸/۲۱ ۱۴:۵۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۴/۸/۲۱ ۱۴:۵۸
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۶/۳
از:
پیام: 11439
 پاسخ به ملا خانم
من امّا مثل شما فکر نمی‌کنم درباره‌ش. از اوج طنز تا حزن، طیف‌ی‌ست که زمان می‌خواد تا جا افتادن.
پاسخ

فرستنده شاخه
مهمان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۴/۸/۳۰ ۱۷:۲۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۴/۸/۳۰ ۱۷:۴۹
 خانم ميم
روزاي اول سريال ، خيلي حرص در بيار بود . الان كمي بهتر شده !متاسفانه هميشه قشر مذهبي توي صدا و سيما خيلي غلو ميشه جوري كه به دل نميشينه كه هيچ، ادم خوشش هم نمياد . توي سينما هم كه مسخره ميشن ! پرده نشين تنها سريالي بود كه قشر مذهبي رو اونجور نشون داد كه بودن ، بدون هيچ ادا و أطوار ...!
پاسخ

فرستنده شاخه
greypain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۴/۸/۳۰ ۱۷:۵۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۴/۸/۳۰ ۱۷:۵۲
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۶/۳
از:
پیام: 11439
 پاسخ به خانم ميم
موافق‌م. تلویزیون اگه جرٱت کنه و بره سمت آسیب‌/زیباشناسی زندگی فرزندان ایثارگران، مطمئن هستم استقبال می‌شه. این «جرٱت» البته تکلیف تلویزیون هم هست.
پاسخ