سوگ!

چهارشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۳

1
کسی که سوگ‌وار عشق از‌دست‌رفته است، وقت به دست آوردن‌ش هم هم‌چنان سوگ‌وار می‌ماند. منتها با سوگ‌ی داغ‌تر.

2
فکر کنم چندهمسری در قشر روحانیت بیش‌تر از دیگر اقشار باشد.

3
وقتی جای سرباز همیشه خدا بوفه اتوبوس است و «هی آش‌خور» صدای‌شان می‌کنیم آن‌وقت می‌شود همین.
پ.ن: یاد این پست افتادم.

صفحه مناسب چاپ پیشنهاد این صفحه 
 
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم

فرستنده شاخه
مهمان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۳/۱/۶ ۲۰:۴۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۳/۱/۷ ۱:۴۵
 پاسخ به سوگ!
اولی ینی چی؟
پاسخ

فرستنده شاخه
greypain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۳/۱/۷ ۱:۴۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۳/۱/۷ ۱:۴۶
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۶/۳
از:
پیام: 11439
 پاسخ به سوگ!
یعنی بی‌خیال کسی شو که خودخواسته رفته از زندگی‌ت. چون برگشتن‌ش یا از نیاز است یا اکراه و این یعنی سوگ‌ی عمیق‌تر.
پاسخ

فرستنده شاخه
مهمان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۳/۱/۷ ۷:۳۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۳/۱/۷ ۷:۴۱
 پاسخ به سوگ!
واقعا درسته. صد درصد بااین تعبیر موافقم که برگشتش یا از روی نیازه یا اجبار .تجربه ش کردم. اما اینکه سوگ عمیقتریه رو نمیدونم کاش که اینطور نباشه.
پاسخ

فرستنده شاخه
greypain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۳/۱/۷ ۷:۴۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۳/۱/۷ ۷:۴۲
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۶/۳
از:
پیام: 11439
 پاسخ به سوگ!
عمیق‌تره چون دیگر عشق‌ش صوری‌ست و زوری!
پاسخ

فرستنده شاخه
مهمان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۳/۱/۷ ۸:۱۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۳/۱/۷ ۱۹:۲۷
 پاسخ به سوگ!
نه منصفانه نیست. شاید هم نتونسته درست تصمیم بگیره که رفته. حرکتش ضعف بحساب میاد اما عمدی نیست. وقتی عاشق باشی برگشتن اینچنینی اش را هم تحمل میکنی و اون سوگی که شما میگید عمیقتره یا وجود نداره یا عمیق نیست
پاسخ

فرستنده شاخه
greypain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۳/۱/۷ ۱۹:۲۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۳/۱/۷ ۱۹:۲۸
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۶/۳
از:
پیام: 11439
 پاسخ به سوگ!
بله. استثناء زیاد داره این موضوع. همان‌طور که مبتلابه زیاد داره.
پاسخ

فرستنده شاخه
مهمان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۳/۲/۱۶ ۴:۳۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۳/۲/۱۶ ۵:۱۳
 پاسخ به سوگ!
بی انصافیه که اینطور قضاوت کرد اصولا قاضی شکوائیه های هر دو را ممی شنود.
پاسخ

فرستنده شاخه
greypain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۳/۲/۱۶ ۵:۱۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۳/۲/۱۶ ۵:۱۳
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۶/۳
از:
پیام: 11439
 پاسخ به سوگ!
بعله!
پاسخ

فرستنده شاخه
مهمان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۳/۱/۱۱ ۱۹:۵۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۳/۱/۱۱ ۲۰:۲۲
 نظر
1. بیشتریا همینطوره، شایدم گاهی رودربایستی! 2.صد در صد! 3.سر+باز=سرباز...حیف...
پاسخ

فرستنده شاخه
greypain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۳/۱/۱۱ ۲۰:۲۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۳/۱/۱۱ ۲۰:۲۴
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۶/۳
از:
پیام: 11439
 پاسخ به نظر
سرباز را سربریدن هنر نیست. لعنت به هر چی افراط‌گری و بی‌انسانیتی.
پاسخ

فرستنده شاخه
مهمان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۳/۱/۱۳ ۱۳:۰۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۳/۱/۱۳ ۱۷:۳۱
 پاسخ به نظر
دوصد لعنت...دو صد نفرین...دو صد آه...
پاسخ

فرستنده شاخه
greypain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۳/۱/۱۳ ۱۷:۳۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۳/۱/۱۳ ۱۷:۳۲
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۶/۳
از:
پیام: 11439
 پاسخ به نظر
چه عرض کنم والّا!
پاسخ