مشترک مورد نظر!

سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲

یکی از به‌ترین تصویرهایی که از دوران نوجوانی‌ام در ذهن دارم، غذا خوردن خواهرهایم با هم‌سران‌شان در یک بشقاب است. این رسم که تا پایان دوران عقدشان برقرار بود هم‌چنان برایم شیرین است.
پ.ن: دل‌م برای پیتزاهای مشترک تنگ شده.

عکس‌نوشت:
دی‌روز سمنو داشتیم. نذر همه ساله مادرم.

تصویر کوچک شده

صفحه مناسب چاپ پیشنهاد این صفحه 
 
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم

فرستنده شاخه
مهمان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۲/۱۲/۲۱ ۵:۱۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۲/۱۲/۲۱ ۵:۴۰
 به این کمپین بپیوندید
سلام چون سایت شما پر بیننده ست فکر کردم به شما بگم. در سایت tpm.ir کمپینی برای آزادی 5 سرباز گروگان گرفته راه افتاده که اگه تعداد امضاها به یک میلیون برسه نامه ای برای بانکی مون رییس سازمان ملل فرستاده میشه. دیشب تو نود هم آقای فردوسی پور اعلام کرد و هم پرویز پرستویی تلفنی خواست که مردم برن امضا کنن.تا 5شمبه بیشتر وقت نداره. اگه میشه یه پست درموردش بنویسید و به هرکی میتونین خبر بدین. ممنون
پاسخ

فرستنده شاخه
greypain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۲/۱۲/۲۱ ۵:۴۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۲/۱۲/۲۱ ۵:۴۱
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۶/۳
از:
پیام: 11439
 پاسخ به به این کمپین بپیوندید
سلام. به کمپین‌های مجازی خوش‌بین نیستم.
پاسخ

فرستنده شاخه
مهمان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۲/۱۲/۲۱ ۱۶:۴۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۲/۱۲/۲۱ ۱۷:۰۱
 پاسخ به مشترک مورد نظر!
اگه گرگان بودم.حیف که نیستم
چرا سال قبل بم نگفتین...:(
پاسخ

فرستنده شاخه
greypain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۲/۱۲/۲۱ ۱۷:۰۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۲/۱۲/۲۱ ۱۷:۰۲
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۶/۳
از:
پیام: 11439
 پاسخ به مشترک مورد نظر!
فراموش کردم. ایشالا سال دیگه هانی.
پاسخ

فرستنده شاخه
مهمان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۲/۱۲/۲۲ ۲۰:۲۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۲/۱۲/۲۳ ۵:۰۷
 پاسخ به مشترک مورد نظر!
دیگه من سال بعد گرگان نیستم که . :(
پاسخ

فرستنده شاخه
greypain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۲/۱۲/۲۳ ۵:۰۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۲/۱۲/۲۳ ۵:۰۹
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۶/۳
از:
پیام: 11439
 پاسخ به مشترک مورد نظر!
عه! چه بد. یعنی دیگه هیچ‌وقت گرگان نمی‌آی هانی؟
پاسخ

فرستنده شاخه
مهمان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۳/۳/۱۲ ۷:۵۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۳/۳/۱۲ ۱۴:۴۰
 مشترک
چه رسم و رسومات جالبی!!!!!! پیتزاهای مشترک. و خاطرات دانشجویی.؟؟؟؟؟!!!!!
پاسخ

فرستنده شاخه
greypain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۳/۳/۱۲ ۱۴:۴۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۳/۳/۱۲ ۱۴:۴۱
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۶/۳
از:
پیام: 11439
 پاسخ به مشترک
بعله قربان.
پاسخ

فرستنده شاخه
مهمان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۳/۳/۱۲ ۱۷:۱۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۳/۳/۱۲ ۱۹:۵۶
 پاسخ به مشترک
حالا خوشمزه بود؟؟؟؟با همکلاسی یا ....؟
پاسخ

فرستنده شاخه
greypain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۳/۳/۱۲ ۱۹:۵۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۳/۳/۱۲ ۱۹:۵۷
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۶/۳
از:
پیام: 11439
 پاسخ به مشترک
خیلی. هم‌کلاسی، هم‌دانش‌گاهی. دختر. پسر. ؛)
پاسخ

فرستنده شاخه
مهمان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۳/۳/۱۲ ۲۱:۰۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۳/۳/۱۲ ۲۱:۵۳
 پاسخ به مشترک
مخصوصا وقتی که ناهار خوابگاه دلچسب نبود .
پاسخ

فرستنده شاخه
greypain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۳/۳/۱۲ ۲۱:۵۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۳/۳/۱۲ ۲۱:۵۴
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۶/۳
از:
پیام: 11439
 پاسخ به مشترک
آخ گفتی ها.
پاسخ

فرستنده شاخه
مهمان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۳/۳/۱۲ ۲۲:۰۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۳/۳/۱۳ ۰:۰۷
 پاسخ به مشترک
انگار بعضی از خاطرات ..../پیتزا
پاسخ

فرستنده شاخه
greypain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۳/۳/۱۳ ۰:۰۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۳/۳/۱۳ ۰:۰۸
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۶/۳
از:
پیام: 11439
 پاسخ به مشترک
خب دوره دانش‌جویی دوره خاصی‌ه. دوره دورهمی‌های دختر-پسری و تفریحات سالم.
پاسخ