معتاد، مجرم است نه بیمار!

چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۲

نیکوتین سیگار و قلیان کفاف عصبانیت‌ها، دغدغه‌ها و نداشتن‌ها را می‌دهد و لزوم‌ی به سمت تریاک و شیشه و ... رفتن نیست. من اگر دادستان بودم برای همه معتادان حکم اعدام صادر می‌کردم. چون به این نتیجه رسیدم که «معتاد، مجرم است نه بیمار». البته تناسب جرم و حکم حالی‌ام هست اما هر مردی یک شیخ خلخالی درون دارد که به‌وقت‌ش باید بیدار شود!


عکس‌نوشت:
مادر می‌گوید «بقیع یک بوی عطر خوبی می‌داد».

تصویر کوچک شده

صفحه مناسب چاپ پیشنهاد این صفحه 
 
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم

فرستنده شاخه
مهمان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۲/۱۲/۱۴ ۱۷:۴۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۲/۱۲/۱۴ ۲۱:۴۴
 پاسخ به معتاد، مجرم است نه بیمار!
راست میگه....
پاسخ

فرستنده شاخه
greypain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۲/۱۲/۱۴ ۲۱:۴۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۲/۱۲/۱۴ ۲۱:۴۶
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۶/۳
از:
پیام: 11439
 پاسخ به معتاد، مجرم است نه بیمار!
پس تو هم حس کردی بوی خوش رو هانی.
پاسخ

فرستنده شاخه
مهمان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۲/۱۲/۱۴ ۲۲:۲۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۲/۱۲/۱۵ ۵:۵۸
 هشت بهشت
خوش به حال مادر...
پاسخ

فرستنده شاخه
greypain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۲/۱۲/۱۵ ۶:۰۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۲/۱۲/۱۵ ۶:۰۱
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۶/۳
از:
پیام: 11439
 پاسخ به هشت بهشت
واقعاً.
پاسخ

فرستنده شاخه
مهمان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۲/۱۲/۱۵ ۵:۵۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۲/۱۲/۱۵ ۶:۰۴
 از ه.ج رسیدم ب اینجاااااا البته خیلی وقته....
بعد از مدت ها مخاطب خاموش بودن حرف بقیع که میشه نمیتونم ساکت بمونمممممممم دلم یهو هوایی میشه ایکاش منم یه روز این بو رو حس کنم
پاسخ

فرستنده شاخه
greypain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۲/۱۲/۱۵ ۶:۰۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۲/۱۲/۱۵ ۶:۰۸
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۶/۳
از:
پیام: 11439
 پاسخ به از ه.ج رسیدم ب اینجاااااا الب...
ایشالا شما هم زائر خانه خدا بشید. گفتید ه.ج یادم افتاد خیلی وقته یه یادداشتی اوس‌وقوس‌دار ننوشتم برا همشهری جوان.
پاسخ

فرستنده شاخه
مهمان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۲/۱۲/۱۵ ۹:۳۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۲/۱۲/۱۵ ۱۴:۵۷
 مخالفم
ضرر سیگار و قلیون از تریاک بیشتره.تریاک فقط یک بدی داره و اینه که معتادش میشی.ولی سیگار هزار درد و مرض میاره با خودش. تریاک گاهی میتونه دارو باشه.چندوقت پیش گرفتار بیماری ای شده بودم که دکتر بهم متخصص بهم توصیه کرد تریاک مصرف کنم.خیلی زود هم خوب شدم. اما در مورد شیشه و کراک و غیره کاملا با شما موافقم.
پاسخ

فرستنده شاخه
greypain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۲/۱۲/۱۵ ۱۵:۰۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۲/۱۲/۱۵ ۱۵:۰۱
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۶/۳
از:
پیام: 11439
 پاسخ به مخالفم
درست که تریاک جنبه دارویی هم داره و مخمخه سیگار و قلیان از تریاک هم بیش‌تره اما تبعات تریاک خیلی بیش‌تره. خانمان‌سوزه. فیزیک و روح رو خیلی تخریب می‌کنه. کلاً دخانیات باید خیلی بهتر مدیریت بشه. مع‌الوصف من رو نظر خودم هستم. چون مثال‌های عینی زیادی از همه این افیون‌ها دیده‌ام. تریاک رو چه‌جوری استعمال کردی هانی؟؛ کشیدی؟ حل کردی تو چای؟ یا هب انداختی؟ ؛)
پاسخ

فرستنده شاخه
مهمان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۳/۲/۱۳ ۲۱:۰۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۳/۲/۱۴ ۰:۱۹
 حج
بقیع یعنی غربت شیعه. بقیع یعنی شهادت مظلومانه امام حسین بقیع یعنی اشک وآه جگر سوز بقیع ...
پاسخ

فرستنده شاخه
greypain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۳/۲/۱۴ ۰:۱۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۳/۲/۱۴ ۰:۱۹
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۶/۳
از:
پیام: 11439
 پاسخ به حج
بقیع یعنی بقیة‌الله‌الاعظم.
پاسخ

فرستنده شاخه
مهمان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۳/۲/۱۴ ۶:۵۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۳/۲/۱۴ ۲۲:۲۲
 حج
آفرین . /باز این جمعه گذشت و ...
پاسخ

فرستنده شاخه
greypain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۳/۲/۱۴ ۲۲:۲۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۳/۲/۱۴ ۲۲:۲۳
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۶/۳
از:
پیام: 11439
 پاسخ به حج
جمعه‌های دل تعطیل نیست.
پاسخ