تو هم فرو ماندی؟!

دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۲

خواهرم می‌گفت «مامان موقع طواف خسته شده بود. نشست کنار پیرزن‌ خارجی‌ای که مثل خودش داشت نفس چاق می‌کرد و به‌ش گفت «تو هم فرو ماندی»؟!

تصویر کوچک شده

صفحه مناسب چاپ پیشنهاد این صفحه 
 
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم

فرستنده شاخه
مهمان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۲/۱۲/۱۲ ۱۶:۴۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۲/۱۲/۱۲ ۲۱:۱۹
 حسادت
صافی و صداقت چهر‌ه‌ی مادرت را می‌بینی؟ آرامشی دارد ها... از آن چیزهایی که این روزها گم شده خدا با عزتش دارد...
پاسخ

فرستنده شاخه
greypain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۲/۱۲/۱۲ ۲۱:۲۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۲/۱۲/۱۲ ۲۱:۲۳
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۶/۳
از:
پیام: 11439
 پاسخ به حسادت
اکثر مادرها آرامش را تکثیر می‌کنند. خداوند مادر شما را هم عزت‌مند بدارد.
پاسخ

فرستنده شاخه
مهمان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۲/۱۲/۱۲ ۱۷:۳۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۲/۱۲/۱۲ ۲۱:۲۰
 ...
زیارتشون قبول مشخصا مادرتون از اون دسته ادم های ساده و شیرین و خواستنی اند که خاطره ساز شدن برای خیلی ها الهی که سالهای سال سایه شون بالای سر خاندان برقرار باشه.
پاسخ

فرستنده شاخه
greypain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۲/۱۲/۱۲ ۲۱:۲۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۲/۱۲/۱۲ ۲۱:۲۵
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۶/۳
از:
پیام: 11439
 پاسخ به ...
تشکر از لطف‌تون. ایشالا.
پاسخ

فرستنده شاخه
مهمان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۲/۱۲/۱۲ ۱۹:۳۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۲/۱۲/۱۲ ۲۱:۲۰
 پاسخ به تو هم فرو ماندی؟!
اخی.یادش بخیر.منم یه عکس این شکلی دارم
پاسخ

فرستنده شاخه
greypain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۲/۱۲/۱۲ ۲۱:۲۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۲/۱۲/۱۲ ۲۱:۲۷
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۶/۳
از:
پیام: 11439
 پاسخ به تو هم فرو ماندی؟!
خوبه که در جوانی حاج‌خانوم شدی هانی.
پاسخ

فرستنده شاخه
مهمان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۲/۱۲/۱۲ ۲۰:۰۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۲/۱۲/۱۲ ۲۱:۲۲
 سلام
این مادرتون اگر الان جوان بود حتما فیلسوف میشد البته هم الانم برای خودشان هستن ایشالا سلامت باشن
پاسخ

فرستنده شاخه
greypain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۲/۱۲/۱۲ ۲۱:۲۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۲/۱۲/۱۲ ۲۱:۲۸
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۶/۳
از:
پیام: 11439
 پاسخ به سلام
تازه کلی لالایی فولکلور بلده مادرم. زنده باشید.
پاسخ

فرستنده شاخه
مهمان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۲/۱۲/۱۳ ۱:۵۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۲/۱۲/۱۳ ۳:۱۳
 یاداوری خاطرات
خدا مادرتون رو حفظ کنه .عکس خیلی زیبایی بود ،فروردین امسال بود که اونجا بودم ،یادش بخیر.با دیدن چادر ملی سفید به یاد چادر خودم افتادم که باید گوله میکردم زیر بغلم و تند تند راه میرفتم ، چقدر سخت بود... کاش من هم بفکرم میرسد که چادرمو اینجوری بدوزم ...
پاسخ

فرستنده شاخه
greypain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۲/۱۲/۱۳ ۷:۰۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۲/۱۲/۱۳ ۷:۰۴
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۶/۳
از:
پیام: 11439
 پاسخ به یاداوری خاطرات
سلامت باشید. چادرها دوخت خواهرم است. حسابی خیاط است. :)
پاسخ

فرستنده شاخه
مهمان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۲/۱۲/۱۳ ۲۱:۵۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۲/۱۲/۱۴ ۱:۰۷
 چنگ حزین
دخترم روی پام نشسته و عکس خواهرها و مادرتون و دیده گیر داده من می خوام برم پیش خاله ها!!!
پاسخ

فرستنده شاخه
greypain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۲/۱۲/۱۴ ۱:۰۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۲/۱۲/۱۴ ۱:۰۸
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۶/۳
از:
پیام: 11439
 پاسخ به چنگ حزین
الهی. خدا حفظ‌ش کنه.
پاسخ

فرستنده شاخه
مهمان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۳/۲/۱۳ ۴:۴۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۳/۲/۱۳ ۵:۰۷
 تو هم فرو ماندی
زیارتشون قبول. آنجا حس غریبی دارد که بعد از بازگشت بسیاری تمایل دارند که دوباره قسمتشان شود.سعی صفا و مروه چه صفایی دارد.خدا قسمت کند.انجا که همه هدفی واحد دارن فارغ از مادیات و همه وجودت خدایی می شود .
پاسخ

فرستنده شاخه
greypain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۳/۲/۱۳ ۵:۰۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۳/۲/۱۳ ۵:۰۸
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۶/۳
از:
پیام: 11439
 پاسخ به تو هم فرو ماندی
مهم البته بعدش است. که نتایج‌ش باید مستدام باشد.
پاسخ

فرستنده شاخه
مهمان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۳/۲/۱۳ ۵:۳۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۳/۲/۱۳ ۱۴:۴۶
 تو هم فرو ماندی
آره .مهم تداومه که .همه در درونمان است ولی یادمان میرود که هر روز دکمه رفرش را بزنیم.
پاسخ

فرستنده شاخه
greypain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۳/۲/۱۳ ۱۴:۴۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۳/۲/۱۳ ۱۴:۴۷
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۶/۳
از:
پیام: 11439
 پاسخ به تو هم فرو ماندی
بس‌که درگیر دنیا شده‌ایم.
پاسخ